Един от големите търговски центрове в Торонто, Канада, откри свеж начин да отпразнува наближаващата Коледа. Yorkdale Centre създаде умна празнична кампания, в която Дядо Коледа е представен като елегантен, възрастен джентълмен с динамичен и модерен начин на живот, който е в крак със зимните модни тенденции. Моделът Пол Мейсън се превъплъти в знаковата фигура на белобрадия старец, като дори облече червения костюм и сложи типичните ботуши. Само че те не са дело на работливи джуджета, а на топ модни марки като John Varvatos, Hugo Boss и Burberry.

Модерният Дядо Коледа не просто представя новия си стил, но и участва в благотворителна кампания. Всеки, който си направи селфи с него, може да го публикува в социалните мрежи с хаштаг #YorkdaleFashionSanta, а молът дарява по 1 долар на фондация, която се грижи за болни деца.

Виж още:
Да украсим елхата… с цветя
7 модни правила за всеки мъж

Коментари

коментара