“Дребни пари, голяма разлика” е името на кампанията, която Cordaid People in Need организира, за да постави акцент върху различната стойност на парите. Фондацията осигурява вода, храна и лекарства от най-спешна необходимост.

Макар фотосесията и кампанията да са заснети през 2007 г., едва тази пролет те станаха истински хит в социалните мрежи. Организаторите споделят, че целта е да покажат как парите, които ние толкова лесно харчим всеки ден, могат да направят огромна разлика в живота на хората от бедстващи райони. Моделите на снимките са хора от племето Самбуру в Северна Кения, с които организацията работи повече от 10 години, тъй като там има екстремна суша. Заснемането им в тези ситуации е напълно нереално за тях – имат досег до предмети, които никога не са виждали, но хората от развитите страни използват всекидневно.

Кампанията цели да провокира размисли върху консуматорското ни поведение и “дребните” на пръв поглед пари, които харчим всекидневно.

Виж още:
Заедно в Непал
Улично изкуство, което казва истината

Коментари

коментара