Представете си, че на вратите на шопинг центъра, в който често ходите, има две табели: “Красива” и “Обикновена”. През коя врата ще минете?

В последната си реклама, изпълнена с вдъхновение и въпроси относно красотата на обикновените жени, Dove поставя именно такива табели в Шанхай, Сан Франциско, Лондон, Сао Пауло и Делхи. И заснема ефекта.

За съжаление, и може би очаквано от всички, повечето жени избират да преминат незабелязано през врата “Обикновена”, вместо да заявят на целия свят, че осъзнават красотата си. Това е част от кампанията #ChooseBeautiful, която цели да промени нагласите на жените към собствената им външност.

“Всеки ден жените взимат хиляди решения, свързани с кариерата и семействата, но нека не забравяме и нас самите – призовават от козметичната компания. – Да се чувстват красиви е един от онези избори, които жените имат право да правят за себе си всеки ден.”

От скорошно проучване на Dove става ясно, че 96% от жените не биха избрали думата “красива”, за да опишат външния си вид, въпреки че 80% казват, че могат да открият нещо красиво в себе си.

Жените, които в този експеримент преминават през врата “Обикновена”, след това се чувстват натъжени. “Това беше мой избор – казва жена от Индия. – И сега трябва да попитам себе си защо.” От друга страна, момичетата, които бяха придърпани към врата “Красива” от своите майки или приятелки, се почувстваха триумфиращи.

Ако трябва да изберете врата, през коя бихте преминали вие?

Виж още:
20 филма, които всяка жена трябва да гледа
За жената с любов
Опра Уинфри: Един от най-важните въпроси

Коментари

коментара